Terranova-ს შესახებ
იტალიური ბრენდი Terranova შეიქმნა 1988 წელს. იგი ერთ-ერთი წამყვანი დაბალფასიანი ახალგაზრდული ბრენდია ევროპაში და წარმოდგენილია 446 მაღაზიით 40 ქვეყანაში. Terranova-ს სტილი გამოირჩევა ხელმისაწვდომი ფასით, ყოველთვის ახალი, მარტივი და მოდური იმიჯით. ბრენდის გამოცდილება დამყარებულია სამ ძირითდ კონცეფციაზე: სატარებელად მარტივი (ყველასთვის მოსარგები პროდუქტი), შესაძენად მარტივი (ხელმისაწვდომი ფასი); საცხოვრებლად მარტივი (ახლისა და თავისუფლების შეგრძნება).

Terranova-ს კოლექციები აერთიანებს: მამაკაცის, ქალისა და ბავშვის ხაზს, ასევე ქალის თეთრეულს - Mia Terranova.