Terranova-ს შესახებ
Terranova შეიქმნა 1988 წელს. იგი ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი დაბალ-ფასიანი ახალგაზრდული ბრენდია ევროპაში და წარმოდგენილია 462 მაღაზიით 34 ქვეყანაში. Terranova-ს სტილი გამოირჩევა ხელმისაწვდომი ფასით, ყოველთვის ახალი, მარტივი და მოდური იმიჯით. ბრენდის გამოცდილება დამყარებულია სამ ძირითდ კონცეფციაზე: სატარებელად მარტივი (ყველასთვის მოსარგები პროდუქტი), შესაძენად მარტივი (ხელმისაწვდომი ფასი); საცხოვრებლად მარტივი (ახლისა და თავისუფლების შეგრძნება).

Terranova საუკეთესოდ არის წარმოჩენილი მაღაზიებში, სადაც ბრენდი სრულად არის წარმოდგენილი: მამაკაცის, ქალისა და ბავშვის კოლექცია და თეთრეული Mia Terranova.

მყიდველსა და ბრენდს შორის შეხვედრის ყველაზე მნიშვნელოვანი ადგილი ყოველთვის არის გარემო, რომელიც კონსტრუირებულია იმისათვის, რომ შექმნას Terranova-ს საშოპინგო გამოცდილებასთან დაკავშირებული დეტალური ცნობები. ვიდეოები, მუსიკა, ვიზუალური მერჩენდაიზინგი, განათება... ყველაფერი, უმცირესი დეტალებით ქმნის დაუვიწყარსა და  საინტერესო  გავლენას.